• 10 Ağustos 2018 18:10:41
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: HEPSIBURADA, KURBAN BAYRAM’INDA DA 30’DAN FAZLA KATEGORIDE MEVCUT 14 MILYON URUNUYLE, MUSTERILERININ IHTIYACLARINA ULASMALARINI SAGLAYACAK. HEPSIBURADA`DAN YAPILAN ACIKLAMAYA GORE, HEPSIBURADA KURBAN BAYRAM’INDA DA 30’DAN FAZLA KATEGORIDE MEVCUT 14 MILYON URUNUYLE, MUSTERILERININ IHTIYACLARINA ULASMALARINI SAGLAYARAK ONLARIN HAYATLARINI KOLAYLASTIRMAYA DEVAM EDIYOR. HEPSIBURADA, MUSTERILERINE, ELEKTRIKLI MUTFAK TERAZI VE TARTILARINDAN KIYMA CEKME MAKINELERINE, TAVA VE TENCERELERDEN CAY VE KAHVE MAKINELERINE, KOLONYALARDAN, SEKER VE CIKOLATALARA KADAR TUM IHTIYACLARI TEK BIR PLATFORM UZERINDEN SATIN ALMA IMKANI VERIYOR. - BAYRAM ONCESI DERIN DONDURUCU, MUTFAK TERAZILERI, TAVA VE TENCERELERE TALEP ARTTI KURBAN BAYRAMI ONCESINDE E-TICARETTEN ALISVERIS YAPANLARIN ILGISI TAVA, TENCERE MUTFAK TERAZILERI, VE GIDA URUNLERINI HER MEVSIM TAZE TUTAN DERIN DONDURUCULARA YONELDI. ET, MEYVE, SEBZE GIBI URUNLERI UZUN SURE TAZE BIR SEKILDE SAKLAYARAK, HEM SAGLIKLI TUKETIM OLANAGI SUNAN HEM DE AILE BUTCESINE KATKIDA BULUNAN DERIN DONDURUCULAR, OZELLIKLE BAYRAM GIBI KALABALIK MISAFIRLERIN AGIRLANDIGI GUNLERDE EN FAZLA TERCIH EDILEN URUNLERIN BASINDA GELIYOR. HEPSIBURADA’NIN TREND VERILERI’NE GORE, GECEN YILIN AYNI DONEMINE KIYASLA DERIN DONDURUCULARA YUZDE 72, MUTFAK TARTI VE TERAZILERINE YUZDE 66, TAVA VE TENCERELERE ISE YUZDE 54 ORANINDA DAHA FAZLA TALEP GELDI. KURBAN BAYRAMI ONCESINDE, EN COK 26 -35 YAS GRUBU ALISVERIS YAPARKEN, MUTFAK TERAZI VE TARTILARI ISTANBUL, ANKARA, IZMIR VE BURSA’DAN SONRA ANTALYA, KOCAELI, MUGLA VE ESKISEHIR’DE DE TERCIH EDILDI. DERIN DONDURUCULARDA ISE KOCAELI, ANTALYA, KONYA VE ADANA ALISVERIS SIKLIGIYLA DIKKAT CEKEN ILLER ARASINA GIRDI. TAVA VE TENCERE ALISVERISLERINDE ISE KOCAELI, ANTALYA, MUGLA VE BALIKESIR ONE CIKTI. SAGLIKLI VE IYI YASAM TRENDININ GIDEREK ARTMASIYLA TUKETICILERE EVLERININ KONFORUNDA DILEDIGI KADAR KIYMA CEKMEYE IMKAN TANIYAN VE ONLARA ZAMAN KAZANDIRAN KIYMA CEKME MAKINELERINE, HER GECEN YIL DAHA FAZLA RAGBET GOSTERILIYOR. KIYMA CEKME MAKINELERINE ISTANBUL, ANKARA, IZMIR VE BURSA DISINDA, GAZIANTEP, HATAY, KAYSERI VE ANTALYA’DAN DA ILGI BUYUK. 25 -36 YAS GRUBUNUN TERCIH ETTIGI URUNLERI, ERKEKLER KADINLARDAN 4 KAT DAHA FAZLA SATIN ALIYOR. HEPSIBURADA, KURBAN KESIMINDE VE SONRASINDA GEREKLI OLABILECEK VE GECTIGIMIZ YILDA DA COK TERCIH EDILEN KESIM ALETLERI, TERAZI VE TARTI, KIYMA MAKINESI, DERIN DONDURUCU, TAVA VE TENCERELER ILE BUZDOLABI POSETI GIBI URUNLERINI, MUSTERILERINE EVLERININ KONFORUNDA SUNUYOR. KURBAN KESIMI ONCESINDE HAZIRLIK ICIN GEREKLI URUNLER, KESIM ESNASINDA YARDIMCI URUNLER VE KESIM SONRASINDA DAGITIM, PAKETLEME, SAKLAMA VE TEMIZLIK ICIN GEREKLI OLABILECEK URUNLER BAYRAM ALISVERISLERINDE HEPSIBURADA’DA ONE CIKIYOR. TURK KULTURUNUN EN ONEMLI DEGERLERINDEN OLAN CAY VE KAHVE IKRAMLARINI DAHA DA PRATIK HALE GETIREN CAY VE KAHVE MAKINELERI BIN 200’DEN FAZLA URUN SECENEGIYLE HEPSIBURADA’DA MUSTERILERE SUNULUYOR. HEPSIBURADA, MUSTERILERININ GIYIM KATEGORISINDEN BAYRAMLIK KIYAFET IHTIYACLARINI, MARKET KATEGORISINDEN DE EVE YONELIK IHTIYACLARINI GIDEREBILMELERINI SAGLIYOR. HEPSIBURADA, HIZLI KARGO SECENEKLERININ YANI SIRA INDIRIMLI VE UYGUN FIYAT SECENEKLERI ILE DE MUSTERILERINE AVANTAJ SAGLIYOR.