• 14 Eylül 2018 13:45:26
    SIGORTA SEKTORUNUN ONCU VE YENILIKCI SIRKETI AXA SIGORTA, TOPLUM GENELINDE SIGORTALILIK BILINCINI ARTIRMAK ICIN HAYATA GECIRDIGI “DERT VARSA DERMAN AXA” KAMPANYASINA YEPYENI BIR TEMA ILE DEVAM EDIYOR. SIRKET YINE MIZAHTAN GUC ALAN KAMPANYA FILMLERIYLE BU KEZ “SIGORTALILIGIN ASLINDA SAHIP OLDUKLARIMIZIN KIYMETINI BILMEK” ANLAMINA GELDIGINI VURGULUYOR. KAMPANYA KAPSAMINDA HAZIRLANAN REKLAM FILMLERINDE DEGER VERDIGIMIZ BIR KISIYI YA DA VARLIGIMIZI KAYBEDECEGIMIZI DUSUNDUGUMUZDE YASADIGIMIZ ADRENALIN ARTISI, EGLENCELI BIR DILLE EKRANLARA TASINIYOR. KOBI’LERE OZEL SAGLIGIM TAMAM SIGORTASI ICIN HAZIRLANAN ILK FILM, BIR PATRONUN COK SEVDIGI AMA TAMAMLAYICI SAGLIK SIGORTASINI YAPTIRMADIGI BIR CALISANININ ISTIFA EDECEGI KORKUSUYLA YASADIGI PANIGI VE BIR SANIYE ICERISINDE AKLINDAN GECEN SAYISIZ OLUMSUZ SENARYOYU EKRANLARA TASIYOR. AXA SIGORTA SATIS VE PAZARLAMA BASKANI VE ICRA KURULU UYESI FIRUZAN ISCAN, “SIRKET OLARAK EN ONCELIKLI HEDEFIMIZ MUSTERILERIMIZIN SADECE ZARARLARI TAZMIN EDEN BIR SIRKET OLMANIN OTESINE GECMEK VE BIR COZUM ORTAGINA DONUSMEK. BU YIL HAYATA GECIRDIGIMIZ SIGORTA 4.0 VIZYONUMUZ DOGRULTUSUNDA DA BU HEDEFE HIZMET EDEN ISLERE IMZA ATIYORUZ” DEDI. SIGORTA GUVENCESI ALTINDA YASAMANIN ONEMINI VURGULAMAK AMACIYLA DIKKAT CEKICI ILETISIM CALISMALARI GERCEKLESTIRDIKLERINI SOYLEYEN ISCAN, SOZLERINE SOYLE DEVAM ETTI: “GENELLIKLE ELIMIZDEKININ KIYMETINI, KAYBETME KORKUSUYLA YUZ YUZE GELDIGIMIZ ZAMAN ANLIYORUZ. HER INSANIN HAYATINDA BIR SEKILDE YASADIGI BU HISSI, YENI KAMPANYAMIZ ICIN BIR IC GORUYE DONUSTURDUK SEVDIKLERIMIZ, SAGLIGIMIZ, ISYERIMIZ, EVIMIZ - KISACASI EMEK VERDIGIMIZ VE ONEMSEDIGIMIZ HERKES VE HER SEYIN ZARAR GORMEDEN ONCE SIGORTALANMASININ NE KADAR ONEMLI OLDUGUNA DIKKAT CEKMEYI HEDEFLEDIK. IZLEYEN HERKESTE TANIDIK BIR HISSI CAGRISTIRACAGINI VE HERKESIN KENDISINDEN IZLER BULACAGINI DUSUNDUGUMUZ BU YENI KAMPANYA ILE AXA SIGORTA’YI FARKLI KILAN URUN VE HIZMETLERIN FARKINI BIR KEZ DAHA VURGULADIK” DEDI. DERT VARSA DERMAN AXA KAMPANYASININ GECTIGIMIZ YIL YAYINLANAN FILMLERININ TOPLAMDA 39 MILYON KEZ IZLEDIGINI VE SEKTORDE MARKA ALGISINI BIRINCI SIRAYA TASIDIGINI DA HATIRLATAN FIRUZAN ISCAN, YENI CALISMALARININ DA AYNI ETKIYI SURDURECEGINE INANDIKLARINI BELIRTTI. “KIYMETINI KAYBETMEDEN BILENLERE...” TEMASIYLA HAZIRLANAN DORT REKLAM FILMININ CEKIMLERI BATESMOTELPRO TARAFINDAN GERCEKLESTIRILDI VE 70 KISILIK BIR EKIPLE 3 GUNDE TAMAMLANDI. REKLAM KAMPANYASININ ILK FILMI 13 EYLUL TARIHINDE DIJITAL MECRALARDA YAYINA GIRDI AYRICA RADYO, ACIK HAVA VE YAZILI BASINDA DA YER BULACAK.