• 11 Ocak 2019 13:40:12
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: BOOM SOCIAL`IN ISTATISTIKSEL SOSYAL MEDYA VERILERINE DAYALI OLARAK OLCUMLENEN VE SOCIALBRANDS TURKIYE TARAFINDAN HER AY ACIKLANAN `SOSYAL MEDYAYI EN BASARILI KULLANAN MARKALAR` ARASTIRMASI OCAK 2019 SONUCLARINA GORE INCI AKU, `OTOMOTIV YAN SANAYI` SEKTORUNUN EN BASARILI MARKASI OLDU.INCI AKU, SOSYAL MEDYADA GERCEKLESTIRDIGI ETKIN CALISMALAR ILE `SOCIALBRANDS TOP 100` LISTESINDE ISE ILK 5 MARKA ARASINDA YER ALDI. INCI HOLDING VE GS YUASA ISTIRAKI INCI GS YUASA`NIN ONCU MARKASI INCI AKU`NUN SOSYAL MEDYA YONETIMININ SEKTORE ONCULUK ETTIGINI VURGULAYAN INCI GS YUASA KURUMSAL ILETISIM VE PAZARLAMA MUDURU GOKCE YILANCIOGLU TELLICI, `SOSYAL MEDYA, PAZARLAMA DISINDA ANINDA MUSTERILERIMIZLE ETKILESIM VE ILETISIM KURABILDIGIMIZ ONEMLI BIR MECRA. INCI AKU OLARAK SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZI TUKETICILERIMIZE DIREK DOKUNDUGUMUZ ONLARLA ILISKILERIMIZI GUCLENDIRDIGIMIZ BIR MECRA OLARAK GORUYORUZ. BU KONUDA EN IYI KAYNAKLARDAN BIRI OLAN BOOM SOCIAL`IN ISTATISTIKSEL SOSYAL MEDYA VERILERINE DAYALI OLARAK OLCUMLENEN VE SOCIALBRANDS TURKIYE TARAFINDAN HER AY ACIKLANAN `SOSYAL MEDYAYI EN BASARILI KULLANAN MARKALAR` ARASTIRMALARINDA HER AY UST SIRALARDA YER ALIYOR OLMANIN GURUNU YASIYORUZ. SEKTORDE FARK YARATMAMIZIN YANI SIRA, GENEL SIRALAMALARDA DA ALDIGIMIZ SONUCLAR ISIMIZI DOGRU YAPTIGIMIZIN BIR GOSTERGESI OLUYOR` DEDI.