• 03 Aralık 2019 06:58:01
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: TURKIYE’NIN ONCU JEAN VE HAZIR GIYIM MARKASI MAVI, 1 SUBAT - 31 EKIM DONEMINI KAPSAYAN 2019 YILININ ILK DOKUZ AYLIK DONEMINDE KONSOLIDE GELIRLERINI YUZDE 21 ARTISLA 2 MILYAR 148 MILYON LIRAYA CIKARDI. GUCLU VE ISTIKRARLI BUYUME TRENDINI DEVAM ETTIREN SIRKETIN KONSOLIDE KÂRI ILK DOKUZ AYDA ISE YUZDE 14 YUKSELEREK, 115 MILYON LIRAYA ULASTI. SIRKET, 330 MILYON LIRA FAVOK ELDE EDERKEN FAVOK MARJI YUZDE 15,4 OLARAK GERCEKLESTI. TURKIYE’DE 8 NET YENI MAGAZA ACILISI ILE 35 ULKEDE 435 MAGAZA VE 5.500’UN UZERINDE SATIS NOKTASINA ULASAN MAVI, KONSOLIDE E-TICARET GELIRLERINI YUZDE 97 ORANINDA ARTIRDI. GLOBAL ONLINE IS ORTAKLARI UZERINDEN YAPILAN E-TICARET SATISLARI ILE BIRLIKTE ONLINE GELIRLERININ CIRODAKI PAYI YUZDE 7,5’E YUKSELDI. MARKA KIMLIGINDEN ALDIGI GUC VE MUSTERI ODAKLI STRATEJILERIYLE TURKIYE’DE ILK 9 AYDA 983 BIN YENI MUSTERI KAZANAN MAVI’NIN, BIRE BIR AYNI MAGAZALARDA (LIKE-FOR-LIKE) BUYUMESI ISE YUZDE 20,5 OLDU. MAVI SAGLAM BILANCO YAPISIYLA BUYUMEYE DEVAM EDIYOR MAVI CEO’SU CUNEYT YAVUZ, 2019 YILINDA SAGLAM BILANCO YAPISIYLA BUYUMEYE DEVAM ETTIKLERINI BELIRTEREK, SU DEGERLENDIRMEDE BULUNDU: “TUM OPERASYONLARIMIZDA VERIMLILIGI ON PLANA ALIYOR, ETKIN TEDARIK, STOK VE NAKIT AKISI YONETIMI ILE DOGRU URUN, DOGRU FIYAT, YUKSEK KALITE VE MUSTERI ODAKLI STRATEJIMIZLE BIRLESTIRIYORUZ. ILK 9 AYDA BASARILI BIR PERFORMANS SERGILEYEREK KONSOLIDE GELIRLERIMIZI YUZDE 21 ARTIRDIK VE 2 MILYAR 148 MILYON TL’YE ULASTIRDIK. LIKE-FOR-LIKE MAGAZALARDA SATISLARIMIZIN BUYUMESINDE SEPET BUYUMESININ YANI SIRA YENI MUSTERI KAZANIMI DA ETKILI OLDU.” BU SENE YILDA 1 MILYON YENI MUSTERI HEDEFIMIZI ASACAGIZ TURKIYE’DE ILK CEYREKTEN ITIBAREN MUSTERI TRAFIGINI VE ISLEM ADEDINI ARTIRARAK BIREBIR AYNI MAGAZALARDA (LIKE-FOR-LIKE) YUZDE 20,5 BUYUME YAKALANDIGINI BELIRTEN YAVUZ, “TURKIYE’DE SEKTORUN LIDER CRM PROGRAMI KARTUS ILE 5,7 MILYONU SON 2 YILDA AKTIF OLMAK UZERE TOPLAM 8 MILYON MUSTERIYE ULASTIK. 3. CEYREK SONU ITIBARIYLE 983 BIN YENI MUSTERI KAZANIMI SAGLADIK. HER YIL 1 MILYONUN UZERINDE YENI MUSTERI KAZANMA HEDEFINI 2019’DA ASACAGIMIZI SIMDIDEN SOYLEYEBILIRIM. YILDA 10 MILYON JEANS SATAN BIR MARKA OLARAK, TUM URUN KATEGORILERINDE CIFT HANELI BUYUMEYE VE MUSTERIMIZI HER ZAMAN EN KALITELI VE EN YENILIKCI URUNLERLE BULUSTURMAYA DEVAM EDIYORUZ. SON TEKNOLOJININ KULLANILDIGI KIVANC ILE MAVI BLACK PRO VE SERENAY X MAVI ICON GIBI OZEL KOLEKSIYONLAR ILE MAVI’YE HEM YENI HEM DE GENC MUSTERILER KAZANDIRMADA COK ETKILI OLDU” DIYE KONUSTU. E-TICARETIN CIRO ICINDEKI PAYI ARTIYOR MAVI MAGAZALARININ YANI SIRA, MAVI.COM VE STRATEJIK ONEME SAHIP TUM ONLINE IS ORTAKLARIYLA SURDURULEN E-TICARET KANALINDA DA BUYUMEYE DEVAM ETTIKLERINI IFADE EDEN YAVUZ, “KONSOLIDE E-TICARET GELIRLERIMIZI YUZDE 97 ORANINDA ARTIRARAK TUM ONLINE PLATFORMLARDAKI GELIRLERIMIZIN CIROMUZDAKI PAYINI YUZDE 7,5’E YUKSELTTIK. ONLINE YENI DONEMDE DE MAVI ICIN EN ONEMLI BUYUME ALANLARINDAN BIRI OLMAYA DEVAM EDECEK” DEDI. NOT: UFRS 16 ETKISI HARIC RAKAMLARDIR.