• 16 Eylül 2020 18:16:24 (Kaynak Matriks)
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: TURKIYE`NIN DIJITALLESMESINE LIDERLIK ETME VIZYONUYLA FAALIYETLERINI SURDUREN VODAFONE`UN, GENCLIK MARKASI VODAFONE FREEZONE ILE DESTEK VERDIGI VODAFONE FREEZONE SAMPIYONLUK LIGI`NDE 2020 LEAGUE OF LEGENDS TURKIYE BUYUK FINALI, DIJITAL OLARAK TASARLANAN DEMACIA ARENA`DA OYNANDI. BU YIL SEKIZINCISI GERCEKLESTIRILEN VE TURKIYE`NIN EN BUYUK ESPOR ETKINLIGI OLARAK BILINEN VODAFONE FREEZONE SAMPIYONLUK LIGI TURKIYE BUYUK FINALI`NI 5 RONIN`I 3-2`LIK SKORLA MAGLUP EDEN PAPARA SUPERMASSIVE KAZANDI. FINALDE `EN DEGERLI OYUNCU` ODULUNU ISE SERGILEDIGI PERFORMANSLA GOZ DOLDURAN KAKAO ALDI. VODAFONE FREEZONE`UN ESPORSEVERLERE FARKLI DENEYIM VE SURPRIZLER SUNDUGU BUYUK FINAL, VODAFONE TV`DEN DE CANLI YAYINLANDI. TURKIYE BUYUK FINALI`NI DEGERLENDIREN VODAFONE TURKIYE PAZARLAMA DIREKTORU UGUR SENNAROGLU, SUNLARI SOYLEDI: `VODAFONE FREEZONE OLARAK, ULKEMIZDE ESPORUN EN BUYUK DESTEKCILERINDEN BIRI OLMAYI SURDURUYORUZ. ESPOR PAZARINA 3 YILDA YAKLASIK 13 MILYON TL`LIK YATIRIM YAPTIK. 2018 YILINDAN BERI ISIM SPONSORLUGUNU USTLENDIGIMIZ VODAFONE FREEZONE SAMPIYONLUK LIGI`NDE BIR YILI DAHA GERIDE BIRAKMANIN MUTLULUGUNU YASIYORUZ. HER ZAMANKI GIBI BIRBIRINDEN GUZEL MUCADELELERE TANIK OLDUK. BU YIL PANDEMI NEDENIYLE TURKIYE BUYUK FINALI ILK KEZ TAMAMEN DIJITAL ORTAMDA GERCEKLESTI. TUM ESPOR TUTKUNLARI ICIN FARKLI BIR DENEYIM OLDU. EKRANLARI BASINDAKI MILYONLARCA GENCIMIZIN KATILIMIYLA BIR KEZ DAHA BUYUK BIR HEYECAN VE COSKU YASADIK. BU COSKUYA BIZ DE SURPRIZ HEDIYELERIMIZLE KATKIDA BULUNDUK. BIRINCILIGI KAZANAN PAPARA SUPERMASSIVE TAKIMINI VE `EN DEGERLI OYUNCU` ODULUNU ALAN KAKAO`YU KUTLUYOR, BASARILARININ DEVAMINI DILIYORUZ.` 1 GUNDE 4 BINI ASKIN ZIYARETCI PANDEMI ONLEMLERI KAPSAMINDA TAMAMEN DIJITAL ORTAMDA GERCEKLESEN TURKIYE BUYUK FINALI ICIN BIZOLANKAZANSIN.COM ISIMLI OZEL BIR INTERNET SITESI HAZIRLANDI. TOPLAM 37 BIN KISININ ZIYARET ETTIGI SITEDE KATILIMCILAR ISIMLERINE OZEL DIJITAL FINAL BILETLERINI ALDI; ANI DUVARI, FINALIST TAKIMLARLA FOTOGRAF CEKTIRME ETKINLIGI VE ODULLU SPONSOR OYUNLARI GIBI ALANLARDA EGLENIP VODAFONE FREEZONE SAMPIYONLUK LIGI HEYECANINI YASADI. VODAFONE FREEZONE DA IKI AYRI STANTTA KATILIMCILARA EGLENME VE CESITLI YARISMALARA KATILIP SURPRIZ HEDIYELER KAZANMA FIRSATI SUNDU. VODAFONE FREEZONE AYRICA, DIJITAL BIR MAGAZA KURARAK, HEM FREEZONE GAMING URUNLERINI TANITTI, HEM DE KATILIMCILARA KISA BIR TEST YAPTIRARAK HEDIYE KAZANMA SANSI SAGLADI. VODAFONE FREEZONE`UN DIJITAL STANTLARINI 4 BINDEN FAZLA KISI ZIYARET EDERKEN, 59 ESPOR TAKIPCISINE DE SOSYAL MEDYADAN SURPRIZ HEDIYELER DAGITILDI. VODAFONE FREEZONE, YAZ SEZONU BOYUNCA YAPTIGI ILETISIMLERLE 10 MILYON ERISIME ULASTI.