• 16 Ekim 2020 18:17:02 (Kaynak Matriks)
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: DIGITAL EXCHANGE GIRISIMI TURKIYE MERKEZLI 2GETHER SOCIAL, 126 ULKEDE ON BINLERCE INFLUENCER, SOSYAL MEDYA GRUPLARI VE PREMIUM MECRALAR ILE MARKALARIN DIJITAL PAZARLAMA CALISMALARINI TUM DUNYADA YURUTURKEN, INFLUENCER CALISMALARINA KAPSAMLI VE MARKAYA OZEL BIR BAKIS GETIREREK DUSUK MALIYETLE YUKSEK ERISIM ELDE ETMELERINI SAGLIYOR. SOSYAL MEDYANIN HIZLI BUYUMESI, MARKALARIN ICERIK VE DIJITAL PAZARLAMA CALISMALARINA YAKLASIMINI DEGISTIRIYOR. YUKSEK TAKIPCI SAYILARINA SAHIP INFLUENCER’LAR, SOSYAL MEDYANIN BUYUK BOLUMUNE HITAP EDERKEN, MARKALARIN BU ISIMLERLE YAPTIGI DIJITAL PAZARLAMA CALISMALARI HER ZAMAN BASARIYA ULASAMAYABILIYOR. DIJITAL DUNYAYA ADIM ATAN VE DIJITAL CALISMALAR YAPAN KURUMLARA KAPSAMLI HIZMETLER SUNAN DIGITAL EXCHANGE, MARKALARI ARASINA KISA SURE ONCE EKLEDIGI 2GETHER SOCIAL ILE BU CALISMALARDAKI BASARI FORMULUNU DEGISTIRMEYI HEDEFLIYOR. INFLUENCER PAZARLAMASINDA DAHA ONCE OLMAYAN BIR KULVAR YARATIYOR KONUYU DEGERLENDIREN DIGITAL EXCHANGE CEO’SU EMRAH PAMUK, “SOSYAL MEDYANIN GOZ ARDI EDILEMEYEN BUYUME HIZINA KARSILIK, INFLUENCER PAZARLAMASINDA YAPILAN HATALARI GORDUGUMUZDE, SEKTORDE ONEMLI BIR ACIK OLDUGUNU FARK EDEREK, 2GETHER SOCIAL’I KURDUK. BU GIRISIMLE, SEKTORDEKI YAYGIN ‘INFLUENCER BUL VE PAYLAS’ YAKLASIMINI DEGISTIRMEK VE YENI BIR DAGITIM KANALI OLUSTURMAK ISTIYORUZ. ASLINDA 2GETHER SOCIAL ILE PROGRAMATIK DSP (TALEP TABANLI PLATFORM) YAKLASIMINI INFLUENCER PAZARLAMASINA TASIYORUZ. BU SAYEDE RAKIBIN OLMADIGI BIR KULVAR YARATTIK VE KISA SUREDE TURKIYE’NIN BUYUK MARKALARI ILE DIJITAL PAZARLAMADA YENILIKCI BIR YAKLASIMLA CALISTIK” DEDI. KISA SUREDE 126 ULKEDEKI ON BINLERCE INFLUENCER’I, SOSYAL MEDYA GRUPLARINI VE ICERIK DAGITIM KANALINI BIR ARAYA GETIREN 2GETHER SOCIAL, MARKALARA DUNYANIN DORT BIR YANINDA DIJITAL PAZARLAMA HIZMETLERI VEREBILIYOR. SIRKETIN AGINDA, MIKRO VE MAKRO INFLUENCER’LARIN YANI SIRA UNLULER DE YER ALIYOR. BU TIP CALISMALARDA GENELDE INSTAGRAM’IN HEDEFLENDIGINI BELIRTEN PAMUK, 2GETHER SOCIAL’IN TEK BIR AGLA SINIRLI OLMADIGINI SOYLERKEN, ULKELERDEKI SOSYAL AG TERCIHLERINE GORE FARKLI COZUMLERI MUSTERILERIYLE BULUSTURDUKLARINI EKLEDI. DUSUK MALIYETLE YUKSEK ERISIM ALMAK MUMKUN 2GETHER SOCIAL, GENIS ERISIMLI AGI KADAR, ALTYAPISI VE INFLUENCER PAZARLAMASINA OLAN YAKLASIMIYLA DA DIKKAT CEKIYOR. SIRKET, EKIBE KATILACAK INFLUENCER’LARI ICERIK KALITESI, ESKI CALISMALARI VE ERISIM SAYILARI KADAR, FARKLI OLCUM ARACLARIYLA DA DEGERLENDIREREK AGA EKLEME KARARI ALIYOR. GELIR PAYLASIM MODELI ILE CALISAN 2GETHER SOCIAL ALTYAPISI, SEFFAF YAKLASIMLA HAREKET EDERKEN DETAYLI OLCUMLEME VE YUKSEK PERFORMANSLI CALISMALARI, NISPETEN DUSUK MALIYETLE SUNUYOR. INFLUENCER PAZARLAMASINDAKI YAKLASIMLARINI OZETLEYEN PAMUK, “MARKALAR, GENELLIKLE PAZARLAMA MESAJLARINI DOGRUDAN YA DA DOLAYLI OLARAK INFLUENCER’A ULASTIRARAK BIR PAYLASIM YAPMALARINI BEKLIYOR. BUNUN KARSILIGINDA DA BAZEN HEPIMIZIN KULAGINA GELEN UCUK BUTCELER HARCANIYOR. 2GETHER SOCIAL ILE MARKADAN ALINAN BRIEF DOGRULTUSUNDA INFLUENCER AGIMIZDAKI UYGUN ISIMLERI BELIRLEDIKTEN SONRA, UYGUN SOSYAL MEDYA GRUPLARI VE ILGILI ULKE YA DA KONUM ILE DOGRU KITLEYI YAKALAMAK ICIN PROGRAMATIK HEDEFLEME YAPIYORUZ. DAHA SONRA ICERIK VE GEREKIYORSA INSTAGRAM FILTRELERI GIBI TEKNIK ADIMLARI ATARAK CALISMAYI TAMAMLIYORUZ. BU DA MARKA OZELINDE TUM ALTERNATIFLERI SUNABILMEMIZI, YUKSEK ERISIM ELDE EDERKEN DUSUK MALIYETLI SECENEKLER YARATMAMIZI SAGLIYOR” DEDI.