• 04 Mayıs 2021 17:27:49 (Kaynak Matriks)
    BLOOMBERGHT.COM INTERNET SITESINDE YAYINLANAN HABERE GORE TWITTER, HABER SITELERINI REKLAMSIZ OLARAK TAKIP ETMEYI SAGLAYAN START-UP SCROLL’U SATIN ALDI. TWITTER, YENI BIR ABONELIK SISTEMI YAPMAYI PLANLADIKLARINI BELIRTTI. BUZZFEED, USA TODAY, ATLANTIC GIBI WEB SITELERIYLE CALISAN SCROLL ADLI GIRISIM, ABONELERINE BU SITELERI REKLAM OLMADAN ZIYARET ETME OLANAGI SAGLIYOR. TWITTER’DAN KONU HAKKINDA BUGUN YAPILAN ACIKLAMADA, SCROLL’UN 13 KISILIK EKIBININ BUNYELERINE KATILACAGINI VE SCROLL’UN GECICI OLARAK YENI ABONELIKLERI DURDURACAGINI BELIRTTI. ACIKLAMADA SCROLL’UN REKLAM VE POP-UP’LAR OLMADAN SADECE ICERIK SUNARAK IYI BIR OKUYUCU DENEYIMI SAGLADIGI IFADE EDILDI. ANLASMANIN DETAYLARINA ILISKIN ISE BILGI VERILMEDI. SOZKONUSU HABERE ASAGIDAKI LINKTEN ULASABILIRSINIZ: HTTPS://WWW.BLOOMBERGHT.COM/TWITTER-2279740